Kalandozás a ruha alatt...

A ma jellemző testkultusz valamikor a hatvanas évekből indult, a meztelenkedős hetvenes években erősödött, az aerobicláztól verejtékben fürdő nyolcvanas években élte virágkorát. Ekkor jelent meg az egyik legprovokatívabb fehérnemű, a tanga, amelynek nem volt divattörténeti előzménye. Az afrikai, dél-ázsiai és amerikai természeti népek viselete ihlette bugyifajta a nyolcvanas évek aerobicdresszein jelent meg először. A kilencvenes évek másik nagy "találmánya" a wonderbra volt. 1992-ben berobban a Gossard divatcég Ultrabra melltartója, amely újra divatba hozza a dekoltázst. Erre válaszként egy másik cég, a Playtex saját Wonderbrajával jelent meg, amely minden idők egyik legerősebb reklámkampánya (és Eva Herzigova) segítségével hitette el a nőkkel, hogy a mellek csak push-up melltartóban lesznek tökéletesek. Míg korábban felöltözve kellett gyönyörűnek lenni, addig a 80-as, 90-es években egyre kevesebb ruhában kellett ugyanezt a hatást elérni, sőt!
Egy-egy divathull
ám korábban évtizedekig tartott, majd a 20. században évekre rövidült, ma pedig ott tartunk, hogy szezonról szezonra változik. Míg korábban a fehérnemű a divathoz igazodott, addig ma alkalomtól és egy-egy ruhadarabtól függ, hogy milyet választunk. Ha olyan kedvünk van, akkor kicsit megemeljük, vagy éppen leszorítjuk, amit szeretnénk. A lényeg, hogy olyat vegyünk fel, amiben jól érezzük magunkat. Ha ugyanis mi elhisszük, hogy csábítóak vagyunk, nincs az az ember, aki ezt megkérdőjelezné.

Forrás: http://silouette.postr.hu